Написати в Viber
Ми надаємо технічну підтримку виключно нашим клієнтам, які експлуатують обладнання, придбане в авторизованих дилерів, виробників Tecsar.
Увага: швидкість обробки Вашого запиту безпосередньо залежить від правильного формулювання проблеми.
А також: від складності питання і необхідності його передачі до відділу розробки та іншим компетентним підрозділам.
Увага: будь ласка, перш ніж звертатися до нас вивчіть керівництво користувача, FAQ (часто задаються) і розділ «Навчальні матеріали».
Посилання на актуальні керівництва користувача, ви можете знайти в картці товару на нашому сайті. Також, ми приймаємо побажання і запити щодо вдосконалення функціоналу продукту в електронному вигляді.
- вказати модель і серійний номер пристрою;
- чітко сформулювати питання;
- описати послідовність дій;
- докласти скріншот помилки, щодо якої виникає питання (для звернень поштою).
- недостатньо інформації для вирішення питання;
- в зверненні зазначено опис декількох проблем (питань) не зв'язаних між собою;
- не надано доступ до вашого пристрою по Web інтерфейсу;
- неможливо повторити описану проблему на аналогічній конфігурації обладнання;
- питання містить нецензурні, або образливі вирази;
- питання не належить до компетенції відділу технічної підтримки;
- питання не належить до функціонала даного обладнання.
Технічна підтримка надає:
- консультації з встановлення та налаштування обладнання, виявляються в обсязі керівництва по налаштуванню, за умови підключення пристрою за умовчанням;
- надання покрокових інструкцій у вигляді технічних бюлетенів на основі офіційного керівництва користувача;
- рекомендації по типовим проблемам, що виникають при налаштуванні.
Технічна підтримка не може допомогти:
- з налаштуванням обладнання програмами віддаленого доступу (Teamviewer, AnyDesk) і їх аналогами;
- діагностикою обладнання програмами віддаленого доступу; віддаленим налаштуванням конфігурацій обладнання по Web інтерфейсу; консультаціями по обладнанню інших виробників, які не представлені компанією «Secur Інтеграція»;
- консультаціями по обладнанню яке було придбано у неавторизованих дилерів або завезено на територію України неофіційно.
Для отримання актуальної прошивки, потрібно надати:
- модель приладу;
- поточна прошивка;
- серійний номер.
Технічна підтримка не може допомогти:
- віддаленим оновленням обладнання користувачів;
- усуненням проблем пов'язаних з некоректною установкою оновлень;
- виявленням і вирішенням проблем /причин, пов'язаних з некоректною установкою оновлень, на об'єкті користувача;
- відновленням обладнання після невдалого оновлення пристрою.
Технічна підтримка надає:
- допомогу у вирішенні помилок, що виникають в процесі експлуатації або на початкових етапах запуску об'єкта;
- консультативну допомогу в пошуку та усуненні причин, що викликали некоректну роботу обладнання;
- діагностику з метою встановлення факту помилки в роботі обладнання. Виявлена помилка, в залежності від складності, усувається у процесі діагностики або у наступних оновленнях.
Технічна підтримка не може допомогти:
- з помилками пов'язаними з установкою обладнання (видаються тільки загальні рекомендації відповідно до керівництва з експлуатації);
- з помилками в підборі обладнання;
- з несумісністю обладнання.
Обладнання починаючи з 2018 року:
- відеореєстратори скидаються в Сервісному Центрі, вам потрібно перейти в розділ Сервіс і ознайомитись з умовами передачі обладнання в Сервіс.
- відеокамери скидаються затисканням кнопки Reset на 30 секунд.
Обладнання Tecsar Lead і Uniview:
для скидання паролю на відеореєстраторах і камерах потрібно перейти на інтерфейс приладу і обрати «Забули пароль» (Forgot password).
Надати Технічній підтримці:
- скріншот із сторінки «Забули пароль» (Forgot password)
- серійний номер приладу
- поточна дата на приладі
- скидання за правильно оформленою заявкою проводиться протягом одного робочого дня.

Безкоштовна ліцензія надається, за умови придбання обладнання Zkteco в нашій компанії!
Для замовлення потрібно надати:
- назва ПЗ ZKTeco
- модель приладу і серійний номер
- гарантійний талон.
За правильно оформленою заявкою, безкоштовна ліцензія надається протягом однієї доби.

