Написати в Viber
Ви можете повернути або обміняти товар, що не підійшов згідно ст. 9 "Закону про захист прав споживачів": Стаття 9 Закону України "Про захист прав споживачів" надає споживачам право обміняти непродовольчий товар належної якості протягом 14 днів, якщо він не задовольнив за формою, габаритами, кольором чи іншими характеристиками, за умови збереження його товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів та розрахункового документа.
- дотримані терміни - 14 календарних днів з моменту придбання товару;
- обладнання не має пошкоджень,слідів використання та слідів монтажу;
- обладнання у повній комплектації, збережено цілісність упаковки, ярлики, наклейки, пломби;
- наявність товарного чека/видаткової накладною/гарантійного талона;
- наявність заповненої форми повернення товару.
Перед відправкою обладнання на повернення рекомендуємо звернутися до сервісного центру: 0800-308-838
Надіслати нам обладнання можна за наступними реквізитами:
- м. Київ, Нова пошта №66
- одержувач: ФОП Варініченко Микола Григорович
- тел. +380639601308.
Доставка товару до 5 кг включно, здійснюється за рахунок покупця. Після оформлення заявки на повернення товару, ОБОВ'ЯЗКОВО зателефонувати нам і передати номер відправлення (ТТН), якщо його не було вказано при заповненні заявки. Інші відправлення не можуть бути отримані і передані до Сервісного Центру.
В разі виникнення технічних питань, звертайтеся в підтримку
Київ
- зв'яжіться з нашим сервісним центром;
- заповніть форму-заявку на повернення товару;
- привезіть в наш сервісний центр за адресою: м. Київ, вул. Куренівська, 21, Киев, 02000
Інші міста
- зв'яжіться з нашим сервісним центром;
- відправте товар в наш сервісний центр перевізником "Нова Пошта";
- заповніть форму-заявку на повернення товару із зазначенням номера товарно-транспортної накладної (ТТН) відправки. Це суттєво прискорить процедуру повернення.